Lua vaega taua o le spunbond leai-lalagaina gaosia laina

I aso nei, o le faʻaaogaina o faʻataʻitaʻi e fusia i ie le lalagaina e masani lava ona taatele. I se faʻaopopoga i lavalava matou te masani ona ofuina, o ie lalagaina e le lalagaina e manaʻomia foi mo le lauiloa ufimata. O le tele maketi mo spunbond leai-lalaga ie maua ai foi le taimi nei spunbond leai-lalagaina ie gaosia laina se tele faʻaaoga. A maeʻa ona faʻaaogaina le laina eletise e le o lalagaina ie laina televave, o tagata e mafai ona gaosia i le tele o aofaʻi. O le tele o ie e le lalagaina e gaosia e faʻafetaui manaoga maketi. O le spunbond leai-lalagaina ie gaosia laina o se sili ona faigata ae atamai masini gaosi masini. Lalo, o le faatonu o le a faʻaali atu ia te oe vaega tetele e lua o le spunbond leai-lalagaina gaosia laina auiliili.

news

Auina atuina sisitema: O le muamua o le faʻasalalauina faiga o le spunbond leai-lalagaina laina gaosia. O le faʻasalalauga e aofia ai vaega e lua, o le faʻalauiloaina o pou ma isi vaega fesoʻotaʻi, ma le fusipau faʻasalalau fafo. O le fusi faʻasalalau fafo e masani lava ona aofia ai se masini fafagaina, o se masini eletise ma se mea e teu ai mea. O masini taʻitasi e fesoʻotaʻi ma se faiga eseʻese o le gaosiaina o le ie e le o lalagaina. O le masini atoa o loʻo unaʻia e le lapoʻa o taʻavale i totonu, ona mafai ai lea ona ausia se mea e sili atu le maualuga le faʻatonuina o le gaosiga o mea.

Polokalame faʻatonutonu: E pei ona taʻu mai e le igoa, o le control system o se system e faʻatonutonuina le faʻagaioiga o le laina atoa o laina eletise e le o faʻagaoʻoina. O le reducer i totonu o le spunbond nonwoven laina gaosia faʻaliliuina eletise faʻailo i masini faia, ona lagolagoina ai lea o le faʻagaioiga o le atoa masini eletise vaega o le spunbonded nonwoven laina gaosi. I le taimi lava e tasi, o le spunbond nonwoven laina gaosiga o loʻo i ai foʻi le liua o gaioiga o le tele o auala e faʻatonutonu ai, mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona fetuʻunaʻi i le va o otometi, semi-otometi ma tusi lesona, ina ia mafai ai ona ausia le faʻagaioiga manaʻoga o le laina eletise o loʻo faʻatumuina i lalo laina eseʻese manaʻoga gaosiga.

O le sili atu lua vaega taua fausia ai se tuʻufaʻatasia spunbond leai-lalagaina ie gaosia laina, lea e maua ai se mamana ma faʻatuatuaina mea faigaluega faʻamaoniga mo le gaosiaina o spunbond e le lalagaina ie. I le faʻaauauina pea o le faʻaleleia o tekonolosi gaosiga, o le tele o laina eletise e le o lalagaina, ua amata ona faʻaititia ai tau ma ua lauiloa, ma ua amata faʻalauiloa mai e le tele o kamupani gaosi oloa. O le seti atoa o mea faigaluega na saunia e le matou spunbond le gaosia laina gaosiga gaosi o le maualuga faʻatekonolosi mataupu, saienitisi tau, ma sili ona lelei uiga, lea o le a mautinoa ai o le a faʻamalieina oe i lou faʻaaogaina. Afai e te fiafia i a matou mea faigaluega, faʻamolemole lagona saoloto e asiasi i la matou fale gaosi.


Taimi meli: Me-24-2021