O le a le PP polypropylene spunbond non-lalagaina ie

O le fale gaosi oloa o se tele tele alamanuia, ma e tele atu masini ma masini i totonu. O le mea moni, ona o le 'eseʻese gaioiga faʻaaogaina, taʻitasi masini ma masini ua faʻamoemoeina. E i ai le sili lauiloa oloa i le maketi, o le PP polypropylene spunbond non-lalagaina ie o se tasi o sili sili ona lauiloa oloa i totonu o le le lalagaina ie. Ma o le a le PP polypropylene spunbond non-lalagaina ie? Seʻi oʻu faʻailoa tasi atu ia te oe.

news

PP polypropylene spunbond non-lalagaina ie o se lelei oloa; Itu polypropylene spunbond lē lalaga ie e lelei aneti-corrosion, acid ma alkali tetee, vevela faʻaʻesega ma isi meatotino; PP polypropylene spunbond non-lalaga ie e lanumeamata ma e lelei lelei permeability meatotino, lelei malosi malosiaga, e le faigofie ona deform, vai mitiia ma dehumidification, eseese lanu ma mafiafia. PP polypropylene spunbond non-lalagaina ie o se ituaiga o le-lalagaina ie, lea e faia o le polypropylene o se mea masani, polymerized i totonu o se upega ala maualuga vevela vevela ata, ona faʻapipiʻiina lea i totonu o se ie e vevela faataavale. Talu ai o le PP polypropylene spunbond non-lalagaina ie ei ai lona faigofie gaioiga ma se tele galuega faatino, e le afaina ai le tino o le tagata. O le mea lea, e faʻaaogaina i matata eseese e pei o mea tumama. I le gaosiga metotia o PP polypropylene spunbond ie le lalaga ie, spunbond metotia e manino lelei i le gaosiga o tekonolosi, oloa faʻatinoina ma le gaosiga lelei, ina ia ua ausia vave atinaʻe na tosina mai i le lalolagi atoa mafaufau i le talu ai 20 tausaga.

O le malamalama talafeagai e uiga i le PP polypropylene spunbond non-lalagaina ie ua faʻailoa mai iinei. A iai sau fesili, e mafai ona e faʻafesoʻotaʻi mai matou mo feutanaiga. Matou te auauna atu ia te oe ma le loto atoa. E mafai ona e siakiina la matou 'upega tafaʻilagi aloaia mo numera numera telefoni. O masini ma masini gaosia ma faʻatau atu e le matou kamupani o loʻo i ai se igoa lelei i le maketi. E mafai ona e sau e asiasi ma faʻafesoʻotaʻi.


Taimi meli: Me-24-2021